Administratiekantoor Amersfoort

Financiële boekingen, interne en externe rapportages, het betalen van leveranciers, belastingaangiften, innen van klanten... Wordt je al duizelig als je denkt aan deze administratieve werkzaamheden? Dan heb jij een administrateur uit Amersfoort nodig.

Wat doet de administrateur uit Amersfoort?

Meestal voert één administrateur je administratie uit (bij mkb-bedrijven). Bij grotere bedrijven zijn er soms meerdere medewerkers verantwoordelijk voor de administratie, ieder met een eigen specialisatie. De administrateur neemt voor jou een groot aantal taken uit handen, waaronder:

Bovenstaande zijn de meest voorkomende taken. Andere werkzaamheden die onze administrateur in Amersfoort voor je kan doen zijn bijvoorbeeld het opstellen van balansposten, het aanleveren van gegevens voor begrotingen, het opstellen van voortgangsrapportages en meer.

Zijn er werkzaamheden die hierboven niet genoemd zijn, maar die je de administrateur toch graag wilt laten doen? Dit is geen probleem, neem contact met ons op dan bespreken we samen de mogelijkheden. Ook wanneer je bepaalde zaken juist zelf nog wilt blijven doen, is dat mogelijk.

Even voorstellen: Roger Prins, je administrateur in Amersfoort

Wie voert je administratie in Amersfoort uit? Een vraag waar je wel graag een antwoord op hebt, aangezien de administrateur het hele hebben en houwen van je onderneming in handen krijgt.

Bij OAMKB Amersfoort wordt je administratie uitgevoerd door RB Roger Prins. Roger Prins kan een bijdrage leveren aan de opzet van je financiële administratie. Zijn goede organisatorische vaardigheden resulteren erin dat hij geen fouten maakt, want fouten in de financiële administratie kunnen grote gevolgen hebben.

 

 

Vraag een offerte aan!